Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Oscar

2010.03.11. 04:17 | szophie | Szólj hozzá!

Amerika hetek óta Oscar lázban él... és még mindig tart. Kezdődött minden a jelöltek kinevezésével, a találgatásokkal, hogy ki fog nyerni. Igen Sandra Bullock az esélyes Merlynek kéne, Avatar vagy the Hurt Locker. Kathryn Bigelow lenyomja-e volt férjét, James Cameront? Szóval ilyen és hasoló kérdesek körül forgott nem csak Hollywood de New York is. Majd eljött a nap, és jó lassan eltelt... A 8:30-kor kezdődő shownak majdnem 1-kor lett vége. Azóta meg folyik a hölgyek ruhájának a fikázása. Sarah Jessica Parker és Charlize Theron ruhájával nem voltak annyira megelégedve...

Én az egészet a nappalimból néztem végig, kisebb csapat társaságában. Rendeztem nálam egy Oscar partyt, olyan Zsófisan. Volt vörös szőnyeg, "oscar szobor" pezsgő, étel-ital, csoki torta (3 perc alatt fogyott el). Mindenkinek úgy kellett jönnie, mintha az Oscarra menne és alakítani kellett. Jól sikerült, hatalmasak nevettünk, mindenki nagyon csinos volt. Társaságunkba tudhattuk Sandra Bullockot, Brad Pittet, Salma Hayeket és Elvist is. Brad Pittől kaptam virágot is! Mindenki kitett magáért. Én Drew Barrymore voltam. Rózsaszín/lila DKNY ruhában és rekavago cipőben. A hajamba meg virágos hajpánt.

E.T. go home...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása