Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

I live I drive I Jeep

2010.03.07. 03:52 | szophie | Szólj hozzá!

Ma vezettem először New York Cityben. Próbáltam húzni halasztani a dolgot, mert egy kicsit "furán" vezetnek itt a taxisok, plusz nem szeretem mások kocsiját vezetni. Ugyanakkor a kolléganőm megkért, hogy jövő héten vigyem ki a reptérre a kocsijával, így ezért kellett egy kis próba út. Jelentem a kocsi emellett kicsit más, mint amit eddig otthon vezettem. Egy 3,7-es piros Jeep, alias Cseresznye. Cseresznyében már sokszor ültem, így a mai utat az outlethez már többször megjártam. Legalább az nem volt ismeretlen. Jelentem tök jól ment, nagyon élveztem.

Jelentem Jeep szuper, ajánlom mindenkinek. Talán ottthonra kicsit sokat fogyaszt, de itt még mindig olcsó a benzin.

Csak, hogy értsétek a New York-i közlekedést: A kocsik 70-80% sárga taxi, 10% fekete cápa taxi (fix áron, drágábban elvisz), általában Lincoln towncar. És akkor itt vannak még a buszok és az árú hordó teherautók. A taxisok örültek, sietnek, bevágnak, nem használnak indexet, bárhol és bármikor megállnak. Tényleg durván pofátlanok, nagyon oda kell figyelni rájuk. És akkor emellett ott vannak a gyalogosok, a biciklisáták, a kutyák, a macskák, a mosómedvék, a patkányok. Na jó, ez utóbbi kettő annyira nem jellemző (a közlekedésben).   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása