Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Hóesés

2009.12.20. 03:56 | szophie | Szólj hozzá!

Itt is esik a hó! Tök jó, tök jó! Voltam egy nagyot sétálni, csináltam fotókat, Facebookra feltettem. Itt a link azoknak akik nincsenek fent:

 http://www.facebook.com/album.php?aid=171136&id=608122052&l=d014f3d333 

A város szuper ebben az állapotban is. Igaz kicsit hideg, fújja a szél a havat, főleg a nagyobb sugárútakon. De így is szerelemes vagyok a városba. 

Holnap reggel megyek A Parkba körbenézni. Elvileg addigra kb 30 cm-es hó fog esni. Lehet, hogy szánkózunk is egyet a dombokon. Nagyon várom már. Majd arról is beszámolok. Beszéltem Washingtonnal, ott kicsit rosszabb a helyzet, már most 30 cm-nél tartanak.

Hihetetlen, a TV-ben csak azt lehet hallani, hogy a hó tönkreteszi a kereskedőknek a Super Sundayt. Amerika...Elvileg erre a hétvégére várják a legtöbb karácsonyi vásárlót. Én pont a hó miatt mentem el vásárolni, mert kellett egy olyan cipő, ami bírja a havat és majd a latyakot. A szuper gumicsizmám erre nem jó. Vettem egy nagyon kényelmes, nagyon vízálló, de nagyon csúnya cipőt. Anyukám nagyon büszke lesz rám. Ha csak ki nem jöttök hozzám télem sosem fogjátok a lábamon látni. :-)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása