Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Elmaradás

2010.03.31. 04:00 | szophie | Szólj hozzá!

Szkúzi az elmaradás miatt, de itt voltam barátok és szülők, így az elmúlt két hét az előkészületek illetve a vendéglátás jegyében telt. Blogot írni, vagy egyáltalán emailezni nem volt időm. 

A látogatások jól sikerültek, remélem, hogy a vendégek is jól érezték magukat. Én sok új helyen jártam, de szerencsére volt lehetőségem az általam szeretett és látogatott helyeket is megismerni. 

Most még pihenem ennek utóhatását, de lassan újra felveszem a ritmust és jelentkezem. Addig Ti aktivizáljátok magatokat egy kicsit... 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása