Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

február eleje

2010.02.13. 06:41 | szophie | 1 komment

Mozgalmas napok vannak mögöttem, ez persze nem ok arra, hogy ne írjak a blogra! A múlt hét (és az előtte lévő hetek) izgalma Dani születése volt. Már láttam skypeon keresztül is, nagyon jó erőben van, csak úgy kalimpált, integetett nekem! És nem ijedt meg a hangulatomtól, ez sem utolsó! Az izgulás folytatódik, mert a kanadai barátnőm 3 hét múlva szül, a kisfiának én leszek a keresztanyja. 

Na de azért az élet New York-ban folyik tovább. A költözést befejeztem, de azért még van mit elrakni és takarítani. Szeretném végre most a hétvégén befejezni, hogy ezzel egy darabig ne kelljen foglalkoznom. Viszont nagyon jó a lakás, nagyon szeretek itt lenni. Kicsit New York meg is lehet sértődve rám, mert mostanában emiatt hanyagoltam. Jó itthon, jó, hogy három hónap után végre van egy hely ami kicsit tükrözi, hogy milyen vagyok (zöld fal, lila fal, kicsit minimalista, de meleg és otthonos és persze designos) ezért sokat vagyok itthon, tesz-veszek, pihenek, élvezem a lakot. Szóval alakul minden. Most hogy ez rendben van, jöhet a következő feladat.  Holnap be is iratkozom a konditerembe, mert télen a hideg miatt nem tudok futni járni. Meg franciául is kéne tanulni. No meg a várossal továbbra ismerkedni, mert a kezdeti szerelmet fent kell tartani...

A héten volt hóesés is. Nagyon megijedt mindenki (már mint az amerikaiak), hogy milyen nagy hóesés lesz, ezét bezárták a sulikat és az ENSZ-t is egy napra. Az EU egyeztetőn azért jól mosolyogtunk, hogy a 10 cm-es hó miatt megállt az élet. A 20. emeletről újabb arcát mutatta a város, kicsit dühösebb, morcosabb, de azért nem félemletes. 

Hétfőn President's Day, szünnap. Majd meglátjuk, hogy ez mit jelent. Találkozom egy volt középiskolai osztálytársammal, akivel kb 13 éve nem találkoztunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grand Plié 2010.02.13. 23:03:18

Szophie, ne hanyagold a szerelmedet! Már a Művésznő is megmondta: "New York is more a state of mind, than a place"

www.youtube.com/watch?v=hINZucVvZTY&feature=related
süti beállítások módosítása