Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

New York-i életérzés I.

2009.12.11. 04:46 | szophie | Szólj hozzá!

 I. mert lesz még több is.

Közeleg a karácsony. Sokat kérdeztétek, hogy milyen. Gyönyörű, kellemes, melengető, léleksimogató, kicsit giccses, vásárlásra csábító, egyedi...

Ma sétáltam egy kollégámhoz egy fogadásra és olyan utcákon mentem ahol mostanában nem jártam. Nagyon kellemes látvány volt. Ne a 60 emeletes felhőkarcolós utcákra gondoljatok, hanem a 4-5 emeletes, Sex and the City Carrie ahol lakott fajta utcákra. 7-8 lépcsőfok a kapú előtt, 3 négyzetméteres elkerített kis "kertek", fasor... Szóval ezek az utcák meseszép kivilágtott utcákká változtak. A bejáratok kidíszítve, kivilágítva. A fák be vannak tekerve több száz égővel (mint az Andrássyn, de nem csak a korona, hanem az egész fa). A lakásokban már látszik, hogy feldízsítve állnak a fák. A nagyobb utcákkülönböző stílusokban pompznak. Valahol koszorúk vannak az oszlopokon, valahol karácsonyfák vannak, mindenhol más. 

Nagyon különlegesek a kirakatok. Biztos sokan giccsesnek tartanák, mert valahol tényleg túl sok az integető télapó, a kisvasút ami átmegy egy teljes kisvároson, a diótörők, a betlehemesek, tündérek, angyalok...  de ugyanakkor annyira karácsonyi hangolat van tőle. Persze ezzel azt is elérik, hogy vásárolsz, vásárolsz, vásárolsz és vásárolsz. Azt már mondtam, hogy vásárolsz?

És olyan szépen csomagolnak.  

Ami érdekes, hogy egyáltalán nem érzem magam szomorúnak tőle, pedig azért ettől féltem (lévén, hogy nem megyek haza az ünnepekre). Ez részben azért van, mert nagyon jól érzem magam mióta itt vagyok, abszolút pozitív minden, sok az energiám. Régen voltam ilyen jól. 

Ma megvettem a díszeket a fára (ezüst, piros, szák kis égő), hétvégén megveszem a karácsonyfát is.

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása