Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Van egy kis időm

2010.05.10. 03:14 | szophie | Szólj hozzá!

Hosszú hetek óta ma van megint egy kis időm írni. Az utóbbi két és fél hétben számomra nagyon kedves barátok voltak nálam és ha nem munkával akkor velük töltöttem az időt. Először a gyerekkori perui barátnőm és húga utazott ide, majd Dávid voltak itt. Jimena és Daniela (a peruiak) nagyon aranyosak voltak. Megismerkedtem a modellvilág rejtelmeivel egy kicsit, mert Daniela azért jött NeYorkba hátha valaki felfedezi. Képeit ezen ezen az oldalon megnézhetitek : http://danielaazula.carbonmade.com/ . Jimena barátnőmet 3 éve nem láttam, szuper volt. Esküvőre készül ősszel, én leszek a tanúja, így volt időnk kicsit arra is készülni. Elmentünk a Kleinfeld szalonba ruhát próbálni. Esküvő szervezés New York style. Kicsit más, mint amit eddig láttam. 

Majd kidobtam őket a házból, hogy Dávidéknak helyet adjanak. Szó szerint váltották egymást, mág takarítottunk amikor megérkezett a kis csapat. Amíg Jimenáék kifogták a szelet és az esőt, úgy Dávidéknak a nyár jutott. Trópusi idő, 95%-os páratartalom, napsütés - hihetetlen volt. Szerencsére hétvégén és esténként tudtam a csapattal lógni. A jetlag úgy látom azért még a kemény magon is kifog :-). De három nap után már azért mindenki összeszedte magát és a hét közepére már az éjszakai élet megismeréshez is megjött a kedv. Voltunk a Keybarban, a Coyote Ugly-ban, az Angel's Share-ben, Cafe Wha-ban és az Arthur's tavernben... meg még néhány helyen, de azokat név szerint nem említeném. Szóval jó volt nagyon. Remélem ők is jól éreztét magunkat. Le a kalappal Ancsa előtt, hősiesen bírta az iramot. Most drukkolok nekik, hogy fel tudjanak szállni, mert a hamufelső újra Európába felett kavarog. 

Most megpróbálom magam gyorsan összeszedni és koncentrálni a regenerálódásra, mert kedden én is megyek haza. Ezennel bocsánatot kérek mindenkitől akivel nem tudok találkozni, de utam célja Anita esküvőjén részt venni, illetve az unokaöcsémmel játszani. Tényleg csak villámlátogatás lesz, ezért nem tud róla sok mindenki. Nyáron remélem mindenivel tudok találkozni. 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása