Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

To be or not to be....

2009.12.03. 01:24 | szophie | 2 komment

Igen igen, eljutottam Hamletra. Igen, Jude Law többször letérdelt előttem. Igen, Jude Law élőben nagyon jóképű. Igen igen igen...  Ja, igen, sajnos így a bátyám nem kap karácsonyi ajándékot, de nagyon rendes, megértette. Sőt tudja, hogy mivel hamarosan Apa lesz hozzá kell szokjon, hogy most már nem neki fognak ezek után ajándékot hozni.  

Komolyra fordítva a szót: nem tudtam levenni a szemem Hamletről. Jude Law szuperül alakította a főszerepet. Nagyon jól játszotta a bolondot, szépen artikulált, az arcán jól látszottak az érzelmek. Ebbők sejthetitek, hogy elég jó helyen ültem, jó rálátással. 

A Hamlet rendezője szerencsére a mai divat szerint öltöztette fel a szereplőket. (Ez a rész főleg a lányoknak szól). Kicsit feszülős felső, szűkre szabott ing, jó szabású nadrág. Ennek eredményeképpen nagyon jól lehetett látni Jude alakját.... hhhhuuuu.... háááát... szép. Izmos kar, pont jó formájú mellkas, lapos, de izmos has... hhhhmmmm... szép látvány volt. Szerencsére volt amikor kabát is volt rajta - akkor tudtam megfigyelni a színészi tehetségét is :-) . Azt, hogy kopaszodik (a homloka tetején két oldalt), észre sem vettem... Bocsánat, még nagyon tiszta a kép!   

A szünetben a mögöttem álló 16 éves lányok aranyköpése: Hamlet befoghatná már a száját, túl sokat beszél, de Jude Law beszéljen csak tovább... 

Szünetben még azt is észrevettem, hogy két sorral mögöttem egy híres színész ül... Jaj, megint nem tudom, hogy ki az. Segítséget kérek: 50 feletti, szőkés barna, kicsit hullámos haj. Elég jóképű. Nekem az a kép ugrik be, hogy a pókemberben ő volt a gonosz, de nem - viszont hasonlít a gonoszra, de nem annyira szögletes az arca. Jaj, mi lesz így velem. Pedig már vettem People magazint is. Azóta foglalkoztat. Rá fogok jönni ki volt az. Az is lehet, hogy nem színész hanem egy híres zenész, politikus stb. Én már semmin nem lepődnék meg. 

imgres.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topázgizella 2009.12.22. 11:43:32

Pókember 1 ből??? Willem Dafoe????

szophie 2010.01.01. 20:02:28

nem, de nagyon hasonlít rá, de nem annyira szögletes az arca...
süti beállítások módosítása