Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

update

2010.01.26. 19:48 | szophie | Szólj hozzá!

Gyors összefoglaló, hogy mi volt, mi van és mi lesz. Az ENSZ főtitkárral való találkozásomat követő hirtelen népszerűségem (az emailem és Facebookon érkező kedves kommentekről csak annyit, hogy a férfiak a kézfogásom és vélhető mondataimat kommentálták, míg a hölgyek a ruhát és a táskámat dícsérték) mára már lankad, ezzel próbálok együtt élni. Nehéz, de talán menni fog. Főnököm segít abban, hogy lekössem magam, így egész jó úton haladok. Amúgy meg élvezem a munkát és tetszik a lendület amibe belekezdtünk érkezése óta. Jelentem dolgozunk a világbékén! Amúgy tényleg, mert a haiti események miatt nagyon sok feladatunk van, volt (berepülési engedélyek intézése, kondoleálás, a támogatásaink kérdésének kezelése). Nagyon érzékeny téma itt, mert az ENSZ a földrengésben több kollégát vesztett el, mint összesen a missziókban. A helyi stábból szinte mindenki ismer valakit, aki a romok alatt halt meg. Szóval sajnos elég hamar megtanultam, hogy kell kondoleálni, és gyásztáviratot írni. 

De jó dolgok is történtek ám! Otthonról csupa jó hírek érkeznek. Esküvők, meg gyerekek! Én várom, hogy megszülessem unokaöcsém! Bátyám nagyon rendesen tájékoztat mindenről, még arról is, hogy nincs semmit (pl. ma reggel hajnali 2-kor). Ezért ma legalább olyan alvatlanságban szenvedek mint a sógornőm! :-) Nem baj Bugsykám inkább, mint hogy lemaradjak az izgulásról! :-) Ezek után már tervezem a hazautakat, mert jó lenne otthon ünnepelni veletek!

Amellett jó hétvége elő nézek! Jön ki hozzám Ági és terveim szerint igazi Sex and the City napokat csapunk. Már foglaltattam asztalt az egyik nagyon kis fancy étterembe. Majd tervezem, hogy megyünk a Sohoba és a Meatpacking districtbe kicsit táncolni is. Gondolom lesz valamennyi idő városnézésre a boltok és a koktélok között.  

A másik nagyon jó hír, hogy lassan költözhetek át abba a lakásba ahova szerettem volna. Most éppen azon gondolkodom, hogy milyen színek legyenek a nappaliban és a hálóban! Azt hiszem a lilától nem tudok elszakadni, pedig tényleg próbáltam. Jelentem a fejemben már összeállt a kép és nagyon jól néz ki! Végre újra kiélhetem lakberendezési vágyaimat.

Most megyek dolgozni, mert az esti indiai fogadás és a győri balett előtt meg kell írjak még néhány anyagot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása