Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Super Bowl

2010.02.09. 05:36 | szophie | 1 komment

Igen, engem is beleszámolhattok az első becslések szerinti 160 millió emberbe aki nézte az amerikai football döntőjét. És ráadásul az a csapat nyert, akinek drukkoltam. Természetesen figyelembe vettem a múltbeli teljesítményeket, latolgattam az esélyeket, néztem, hogy milyen mutatók állnak rendelkezésre... Tehát, szokásomhoz híven megnéztem, hogy melyik csapatban van több "szimpatikus" fiatalember és ahol több volt annak drukkoltam. Na meg mindenki körülöttem a Saintsnek (az arany gatyásoknak) drukkolt, így nem volt más választásom. :-) Azt is megtudtam, hogy a Colts jelenleg, olyan mint: Grinch who stole Christmas, mert az utóbbi két meccsükön nem törekedtek a nyerésre, mert már így is döntőben voltak, így Amerika mérges volt rájuk. Hát Grinch kikapott sokak örömére. Érdekes négy óra volt. A bolgár kolléganő amerikai barátja volt az áldozat, próbálta nekünk magyarázni, hogy mit is csinálnak a pályán. Mi közben singapore slinget ittunk, nevetgéltünk, képzelhetitek. Mindig a szünet alatt volt csönd, mert köztudott (most mát az nekem is), hogy a meccsnél s fontosabbak a reklámok, mert komoly összegeket (értsd milliókat) fizetnek, hogy az első néhány reklámszünetbe bekerülhessenek a cégek. Állítólag az Apple első híres rekláma is itt jelent meg. Most a sör (budlight) és a chips (Durrito) volt a kedvenc. A ma esti hírekben foglalkoztak is a reklámok elemzésével.

Na mindegy, a lényeg, hogy van képem az év egyik legnagyobb sporteseményéről. Sőt az amerikai focinak is kezdem megismerni a szabályait. Kezdem... asszem. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babek 2010.02.16. 10:14:29

Grinchet mi is kiutáltuk, mert a houstoniak miattuk estek ki, szóval felháborító, hogy nem küzdöttek, így én is teljes szívvel a Saints-nek durkkoltam - főleg, hogy a fenti üzenetet hallgattam kb. 2 héten keresztül, non-stop, elég szuggeszíven :-)) Na, mindegy, soha rosszabb sportot annál, ahol helyes fiúk rohangásznak a pályán!
süti beállítások módosítása