Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Pulykanap

2009.11.28. 01:07 | szophie | Szólj hozzá!

Tegnap Amerikában a Hálaadás napja volt, avagy, a pulykanap!!! Egész nap mindenhol csak az esti vacsoráról - pulyka, édesburgonya, cranberry szósz (tőzegáfonya) és sütőtök pite - volt szó. Illetve, ezek kalóriaszegény változatáról. (Megjegyzem ma meg arról volt szó, mit csináljanak a maradékkal, milyen alternatív módokon lehet megenni - pl. pulykaszendvics...). Ez különösen azért volt fájó, mert én a Hálaadásnak és az ENSZ napnak köszönhető hosszú hétvégét a lébőjt jegyében terveztem eltölteni... Nagyon hálás voltam, hogy ennyire tesztelik a kitartásomat... de én nyertem!!!!

Hálaadás egy teljesen új arcát mutatta meg a városnak. Délelőtt kimentem futni A Parkba, itt szinte csak nők futottak. Gondolom azt gondolták, hogy előre lefutják az esti vacsorát...  A városban az utcán szinte csak turista volt, de belőlük viszont nagyon sok. A Parkban is sétáltak sokan, a futóutat ahonnan tényleg szuper a kilátás a parkra tökéletes fotózási helynek tartották, kerülgethettem őket. :) Igazi New York-i lettem? Mit képzelnek a fránya turisták???? Már nyugodtan futni sem hagyják az embert!!! :) Szerencséjükre csak a város "hirhedt" utcáin voltak, mint a 5 Avenue, ezért szinte üres utcákon tudtam hazafutni. (Itt megjegyzem, hogy a futásom hosszát megnöveltem a hazafutással, így egy laza 50 perces edzésprogramom van már.)

A város üres maradt és estére sem ébredt fel. Kimentem koraeste, hogy vegyek még zöldség és gyümölcslevet, és azzal se legyek ételközelben (mert este 7-re már kopogtak a szemeim az éhségtől) és hihetetlen látvány fogadott. Az utcán alig volt forgalom, csak néhány taxi (dudálás mentesen). Gyalogos szinte sehol, csak néhány hálaadást nem ünneplő lakos (mint én), aki pl. boltba ment (ami akkorra már meglepetésemre bezárt). Zárva voltak a boltok, a bárok és éttermek többsége. Viszont azok az éttermek amik nyitva voltak láthatóan ünneplő családokkal volt tele. Olyan volt, mint otthon karácsonykor.

New York csöndes volt... egy napig... mert aztán jött a Black Friday... a shipping day... 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása