Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Első két hetem...

2009.11.16. 02:28 | szophie | Szólj hozzá!

Eltelt több, mint 2 hét, mióta New Yorkban vagyok. Azt kell mondjam, hogy most már "otthon" érzem magam. Ismerem a járást a környéken, sok fele jártam a városban, nagyjából kisismerem magam a metrón, tudom merre van downtown, uptown, east and west. Már vannak új ismerőseim New Yorkból a Facebookon, új telefonszám a mobilomban, és sok új törzsvásárlói kártya a pénztárcámba. Most a hétvégén is szaladtam egy 45 percet a Central Parkba, de szerencsére volt társaságom, hiszen itt volt nálam Anita. 

Anitával klasszikusan a Macy'sben találkoztunk először, mert az elkallódott bőröndje miatt s.o.s shoppingra volt szükség (hisz Anita konferenciára jött). Újra bebizonyosodott, Olaszországon keresztül nem szabad utazni, mert elvesztik a bőröndöt. Most már azt is tudjuk, hogy Amerika fele ne veszítsünk el bőröndöt, mert 3 nap míg kihozzák. Ez azt jelenti, hogy akár 5 napig is lehetsz a bőröndöd nélkül... de legalább utazás előtti napon visszakapod (ha maradsz legalább 6 napot)  

Anitával sokat mászkáltunk, megnéztünk néhány helyi nevezetességet (kocsma, bár, étterem, bolt). Van olyan, amit felírtam a fekete moleskine kisokosba, hogy emlékezzek rá ha jöttök. Mivel elég rossz idő volt, a szabadágszobor csak a partról volt meg. A World Trade Center helyén már nagyban folyik az építkezés (azért az emléktábla nyomasztó). A Soho esőben is zsúfolt. A cheesecake finom (hűtőben vagy egy fél torta még...), a chai latte is a régi. 

Munka terén is sok minden volt a múlt héten. Sok ülés, olvasás, írás. Küldöm haza rendesen a jelentések az itteni eseményekről. Voltam már estébe nyúló ülésen is. Dolgoztam már este f12-ig. Megvolt az első munkaebéd. Az EU egyeztetőkön már ismerik az arcom, néhányan már a nevem is. 

A következő hetek is hasonló szellemben fognak telni. Munka lesz bőven. Szerdától itt lesz egy kollégám Washingtonból, esténként megyünk különböző magyar kapcsolódású rendezvényre (vacsora a Waldorf-Astoriában, Budapest Bár cigányzenekarának koncertje, és cabare Brooklyban). Szombaton este érkezik Apu, vasárnap városnézés vele. 

Jelentkezem hamarosan. Puszi mindenkinek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása