Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Another sunny day

2009.11.09. 01:36 | szophie | 2 komment

Vasárnapi időjárás New Yorkban: 17C, napos, szélmentes.

Nincs is ennél jobb nap arra, hogy felfedezzem a Central Park (ezek után csak A Park) futóösvényeit, gondoltam reggel. Így aztán beöltöztem és a 5th Avenue érintésével (csak, hogy teljes legyen a New York-i életérzés) lesétáltam A Parkba (ez kb 12 perc). A Parkban hamar rátaláltam a helyes útvonalra, de előtte megnéztem a tavacskát a híddal, ami a filmekben sokszor látszik, majd a korcsolyázókat is (Love Story...). A csónakázótavat már futás közben érintettem, de majd valamikor azt is megnézem közelebbről. Szóval jó 10 perces hegymenet futás után megérkeztem a célhoz, a víztározóhoz, amit körbeszaladtam, majd levezetésként újabb hegymenet után kifutottam a parkból. Pont mint ahogy a futópadokon fel van építve a zsírégető program :-). Ha valamikor A Park térképét nézitek, akkor a jobb alsó (délnyugati) csücsökből indulva felszaladtam a legnagyobb tóhoz, azt futotam körbe, majd vissza a Plazaig. Szerintem ez kb 6 km lehet. Ha újra formában leszek, akkor majd két kört futok a reservoir körül.

Odafele éreztem, hogy kezdem felfogni, hogy akkor ez tényleg megtörténik, én itt lakom, NEW YORKBAN. ÉN!!!!  (Bár ezt már a tegnapi Soho shopping alatt is kezdett beütni) Viszont ma, amikor a reservoir körül futottam és a túloldalt visszafordulva ráláttam a városra - felfogtam. Próbálok csatolni egy képet a látványról.

p6832.jpg

 

 

 

 

Hazafele már nem a 5th Avenuen sétáltam, megpróbáltam a kisebb, kevésbé zsúfolt utcákon hazasietni. 

ui: a sportos élet mellett no cigi, eddig no alkohol, ellenben sok egészségesnek tűnő (ez hangsúlyozandó) kaja 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogracs 2009.11.11. 17:21:57

Szerdai időjárás, Budapest: max. 4 fok, (néha havas) eső, csípős szél, szürkeség - yum-yum. De akkor elolvastam a bejegyzésedet és a googlemaps utcakép funkció segítségével délutáni program gyanánt (apró örömök: a manó már 1.5 órája alszik) elsétáltam tőled (a 5th Av érintésével :)) A Parkig. Oda viszont már nem engedett be a program, de lehet, hogy csak én voltam béna. Majd még próbálkozom. Szóval szuper ötlet a blog, 'Anett became a fan of Napjaim New York Cityben. :)

topázgizella 2009.12.22. 11:17:57

Tiszta Bridget Jones a vége :)
süti beállítások módosítása