Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

A kezdet...

2009.11.07. 23:52 | szophie | Szólj hozzá!

Minden kezdet nehéz. Kiutazásom napja azzal kezdődött, hogy elaludtam. Úgy látszik a búcsúestén annyira kiadtam magamból az izgalmat, hogy rég nem aludtam olyan mélyen és nyugodtan...Arra ébredtem, hogy a Balázs csönget, amikor jött értem, hogy kivigyem a reptérre.  A tervezett hajmosásból, nyugodt készülődésből, az utolsó simitásokból a lakásban így aztán nem lett semmi, hanem gyors zuhany, öltözés és indulás. És Murphy szerint útközben dugó (reggel h7-kor, olyan helyen ahol komolyabb kocsisort még soha nem láttam), mert pont most gyulladt ki egy raktár vagy valami... Nem baj, megérkeztünk időben, irány a check-in. Itt közölték, hogy túlsúlyom van, fizessek - 150 dollár (de legalább 300-ról sikerült lealkudni...) Könnyes búcsú után azt hittem túl vagyok a nehezén, de nem adta magát könnyen ez a New York. Gép késéssel indult, majd amikor már elkezdünk süllyedni bemondta a kapitány, hogy még 45 percet repdesünk, mert rossz az idő. Így pont akkor szálltunk le amikor indult a következő gépem. De szerencsére bevártak és onnan már egyenes és kellemes utam volt. New York napos oldalát mutatta, egész Manhattant láthattam a gépről leszállásnál.

New York azóta is folyamatosan a napos oldalát mutatja. Gyönyörűen süt a nap, kék az ég. Igen jól mutatnak a felhőharcolok ebben a fényben. Esténként a napokban már hűvősebb van, de napközben 10C felett van bőven. 

Google Earthen megtekithető a munkahelyem és a lakom (231 East 52nd Street, New York). Elég jó, relatív nyugodt környék, de 10 percre van a Times Square, a Broadway, a Central Park, ja és a másik munkahelyem, az ENSZ.

Még nem telt el elég idő ahhoz, hogy bármiről véleményt mondjak. A munka érdekesnek tűnik, a kollégák kezdvesek. A lakásom elméletileg átmeneti, ha az egyik kollégám hazamegy januárban, akkor remélem beköltözhetek az ő tágasabb lakásába. 

A városból még nem láttam olyan sok mindent, de azért nem panaszkodhatok. Lower East Side-ot már elég jól ismerem (ez a lakhelyem környéke). East Villagebe voltam kétszer vacsizni. Ma bejártam Soho-t (és a boltjait). Holnap reggel futás közben felfedezem a Central Parkot... 

A következő két hétben azonban lesz alkalmam várost nézni, mert jönnek látogatók! :-) Olyan jó reggelente olyan sms-re kelni, hogy "jövő héten jövök" vagy "itt vagyunk New Yorkban, este bulizunk?" Így aztán ma este a belgákkal bulizunk, jövő héten várom Anitát, utána kollégám jön át Washingtonból, illetve úgy néz ki, hogy jön Apukám is. Közben gálavacsi a Waldorf-Astoriában, Budapest Bár tagjainak koncertja, kabaré este és remélem Broadway. 

Na, legyen ennyi elég bemelegítként, innentől kezdve jönnek élesben a sztorik...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása