Napjaim New York Cityben

New York az én szemszögemből!!! ... ahogy én megélem a várost!

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Fogadás hegyek

2009.12.19. 03:23 | szophie | Szólj hozzá!

Karácsonyi időszak New York-ban, illetve az ENSZ-es életben azzal jár, hogy különböző missziók fogadások és partikat adnak. Így már voltam kubai és egyiptomi buliban, ausztriai forralt borozáson, svéd elnökségzáró bulin és a francia konzulátuson Hanuka partin. Ma lenne egy kanadai és holnap egy afrikai rendezvény - kettő amire mennem kéne és szakmailag is érdekes lenne. De már nem biztos, hogy lesz rá erőm (a mait már biztos lekéstem), ma alig tudtam kikelni az ágyból a fáradtságtól. Ez nem panasz, csak tény.

Nekem sokat segítettek ezek a rendezvények, mert lehetőséget adnak arra, hogy ismerkedjek a kollégákkal. Már igen jól alakulnak a dolgok, többen meg is jegyezték, hogy 6 hét alatt ez igen szép teljesítmény. Jóba vagyok franciákkal, belgákkal, görögökkel, portugálokkal, angolokkal, finekkel és persze az elnökséget adó svédekkel. Nagyon nyitott a csapat, így nem nehéz.

A jövő héten kicsit nyugodtabb időszak lesz. A Biztosági Tanácsban már csak 1-2 dolog van napirenden (amennyiben nem történik semmilyen rendkívüli esemény). A Közgyűlésben lesznek határozat elfogadások, amik még engem érintenek, de lassan mindenki karácsonyi üzemmódba kezd. (Ha valaki aggódna, ezzel nem mondok el semmilyen  államtitkot, mert ezek az infók mind fent vannak az ENSZ honlapján) Amúgy az ünnepek alatt nem zár be a bolt, de nagyon kevés dolog lesz napirenden. Remélem - nem csak magam miatt, hanem a világbéke érdekében - hogy nem lesz semmi rendkívüli esemény.

A hétvégén elvileg egy lábfejnyi (foot) hó fog esni (az kb 32 cm). Megyek a Central Parkba fotózni! Nagyon várom!   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása